Stropkovská hudobná liga vyvrcholí finálovým večerom 23. marca

13.02.2012 Stropkov

Stropkov 12. februára (TASR) - Do súťaže určenej pre začínajúce, ako i skúsenejšie kapely s názvom Stropkovská hudobná liga (SHL), sa v uplynulých týždňoch zapojilo šesťdesiat žánrovo rôznorodých skupín z viacerých regiónov Slovenska. Pozvánku do finále SHL, ktoré bude 23. marca v divadelnej sále mesta Stropkov, dostalo sedem hudobných zoskupení na základe odporúčaní súťažnej poroty. Posledného, ôsmeho finalistu vyberú jeho fanúšikovia v internetovom hlasovaní.
Ako informoval produkčný manažér súťaže Imrich Makó, jej tohtoročných desať kôl prebehlo vo svidníckom klube Holičstvo. \"Počas každého z nich odporučila odborná porota najúspešnejších účinkujúcich na postup do finále. Tento honor získalo celkovo 26 skupín,\" poznamenal s tým, že organizátorov súťaže prekvapil prebiehajúci ročník SHL oproti minulým rastúcou kvalitou a žánrovou pestrosťou interpretovaných skladieb.
\"Predsedom poroty som už tretíkrát a môžem povedať, že tento ročník je z každého uhla pohľadu najúspešnejší. Potešilo ma, že okrem klasických žánrov od popu cez rock, hard rock až po metalové alternatívy ponúkli viacerí neopočúvané žánre s aranžmánmi, ktoré nás zaujali a o kapelách vypovedali, že s hudbou pracujú, cítia ju a majú jasnú predstavu, aký odkaz chcú na pódiu odovzdať,\" podotkol hudobník Vlado Michal.
Výber definitívneho zoznamu finálovej sedmičky bol v tejto súvislosti podľa Michala náročný a porota potrebovala dlhší čas na rozmyslenie. \"Na štyroch kapelách sme sa zhodli pomerne rýchlo a jednohlasne, ale pri ďalších troch sme si potrebovali viaceré pre a proti rozdiskutovať,\" poznamenal.
\"Posledného, ôsmeho finalistu vyberú fanúšikovia v internetovom hlasovaní na www.hudobnaliga.sk. Od 10. do 23. februára môžu odovzdať svoj hlas jednej z dvadsiatich nominovaných kapiel,\" doplnil Makó s tým, že každý môže hlasovať po vyplnení príslušného online formulára iba raz. Ako dodal, na víťaza SHL čaká cena v podobe nahrávky albumu, videoklipu a zriadenia webovej stránky. Môže rátať aj s PR servisom, vecnými hudobnými cenami a účinkovaním na viacerých podujatiach. Repertoár víťaznej skupiny si môžu jej fanúšikovia následne vypočuť v niektorých partnerských rádiách súťaže či sieti jukeboxov.
 

Vyberte región